28 nov. 2009

tionde !

Hej !
Nu har jag bytt blogg för tionde gången . Det är så svårt att bestämma sig !
den andra bloggen var så svår att förstå så det fick bli den här istället :P blogspot är så lätt att förstå det är helt konstigt men asså i blogg.se måste man liksom hålla på med alla dessa koder för att göra en header och det är super jobbig och konstig. Här är det as lätt att göra en header men men.

Idag har jag vart i varberg med mamma . Det har faktiskt varit mysigt . Först var vi på stan och var inne i massa mamma affärer så han inte kolla på några saker jag skulle ha . Men mamma köpte en del :P men som sagt det är hon som får lönnen. så ska inte klaga. Fast jag behöver ju inte något just nu för att jag har så mycket redan. sen stack vi i allafall till kalbadhuset och badade och bastade :D fast jag vågade aldrig doppa mig i havet. För jag var för feg . Där var vi kanske i en timme sen stack vi till blå dörren på fika/lunch. Det var väldigt gott. Jag åt en bagett med räkröra och majs och oliver. För att man skulle få feta ost på behövde man betala 10 kr och jag bara nej inte en chans. vill ni veta en anna sak ?
Jag köpte chokladtryfflar som jag har velat ha sen jag var fem år gammal och när jag nu är 14 får jag det. Tänk om jag hade köpte när jag var 15 hade det vart tio år i mellan sen jag såg det första gången men nu blev det bara nio :P okej det var typ det intressanta som ha hänt idag.

En annan sak ? Jag undrar om någon mer som är lika tokig i Ghost Whisper som jag ? asså idag har jag kollat fyra avsnitt och imorgon kommer jag säkert kolla lika många till om inte mer ! asså jag är nu på fjärde säsongen och jag började kolla på det typ för två veckor sen alltså har jag kollat 18+18+18=54 avsnitt på två veckor :D haha det är faktiskt rätt många och mer lär det la bli. Nej nu får jag la ta och gå och lägga mig ! ha det bra


Puss och

2 kommentarer: