29 nov. 2009

snart kommer det !

Alla säger att blogg.se är bättre ! men det fattar inte jag liksom asså det är mycket svårare om man är lika trög fattad som jag. Om du ska göra en header tar det liksom tre hundra år för den att komma fram på sin blogg men på blogspot så trycker man en gång så har man en header på sin sida. Vad tycker ni ?

idag ska jag väl inte göra så mycket. Får la se om någon ringer och frågar om man vill på bio eller något. Det tror jag inte men i alla fall. Sen ska jag kolla Ghost Whisper det är så himla bra ! någon mer som tycker det ?
I går bakade jag ett slags pepparkakor som skulle ligga i kylen över natten sen nu på morgonen har jag skurit och lagt in dom i ungen duktigt av mig :)

en annan sak : skulle det liksom inte kunna finnas ett spel där man kan prata med gubbar som är gratis. asså det finns ju några sidor där man är en gubbe och kan prata med massa personer men sen så kostar det massa pengar för att köpa möbler och sånt. Typ som The sims fast man kan prata med gubbar så liksom man är en gubbe och styr den och pratar med massa personer. Det hade vart as kul. Jag hade spelat det mycket i alla fall. det kanske inte alla skulle göra men en då. kanske ska komma på ett sådant spel när jag blir äldre.

Jag älskar verkligen julen. När man får alla klappar och går upp på morgonen. Asså jag älskar Julafton. Klapparna är inte så viktiga men asså själva känslan med julafton och maten så himla god. Julmusten är ända det bästa. Man får dricka hur mycket man vill och bara vara sig själv. Snart är det faktiskt jul och julov. jag får mina betyg om två veckor ungefär. Har lite ångest för det och tror att jag bara har G i dom flesta ämnen och det är ju inte bra. men får la arbeta upp mig så att jag får vg i alla ämnen i slutet av åttan och MVG i slutet av nian. Det kommer ju gå bra hoppas jag. Ni som tvivlar på mig gör det då. Men jag ska klara det!

Puss och Kram
E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar