30 nov. 2009

Ensam?

Hej Hej !
idag har jag vart i skolan som alla andra måndagar i mitt liv. Jag älskar måndagar verkligen. Dom går så himla fort. I morgon är det boll dag och jag ska simma får la se hur det går. Knät kanske inte vill simma och då vill det inte simma men jag hoppas att jag får det för det är det jag kanske behöver. Onsdag ledig okej fråga mig inte varför bara för det behöver inte ni veta. Torsdag går fort och fredag blir det SO prov måste plugga till det tisdag onsdag torsdag sen blir det prov skrivning på fredag. Gött eller hur ? :)
Sen har jag lite ångest över hur jag ska hinna bilden tills på fredag men det löser sig säkert. Får la stanna efter skolan och jobba lite om jag hinner det vill man säga. Slöjden också den får la jag gå ditt och ta hem och göra hemma fast det kanske jag inte hinner. Aja betygen kommer ju inte förän om två veckor ungefär. Jag har en annan sak att berätta jag fick VG på min So fördjupning hade hälst vetlat ha mvg men det kan jag inte ändra på nu.

Igår var jag och julia och cornelia på bio. 2012 den var faktiskt bra. Har ni tänkt på en sak ? tänk om hela jorden skulle förstöras 2012 då skulle liksom vi bara leva tre år till det hade ju varit jätte konstigt att alla ska dö om tre år. Fast inte dom i Afrika för dom skulle leva. Vilka skulle inte flyga till Afrika det skulle ju bli kaos där då. Hur mycket folk som hälst skulle bo i Afrika 9 miljader nästan sagt om alla hinner med ett flyg ditt. då skulle det vara fult på flygplatserna runt landet. Aja inte för att alla skulle ha råd att oka med flyg till afrika. Slut pratatat om det.

Jag har åkt på en förkyling också det är inte bra vill ju inte bli sjuk får ta på mig mer kläder i detta väder. Som sagt det finns inga dåliga väder bara dåliga kläder. antagligen har jag gått i dåliga kläder. Det får det bli ändring på men ska hitta på något annat en att sittahär och skriva i bloggen.

ha det bra
Puss och Kram
E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar