1 dec. 2009

Meningslöst inlägg !

Hej hej !
jag åkte på en retlig förlkylning det är inte kul ska jag säga men mycket kan man inte göra.
idag har jag haft tre lektioner och sen boll dag. Bussen påväg till kaskad var rolig !
sen har jag idag fått reda på att Nicke snusar fy på honom. Det är så fult att snusa. Visste faktiskt inte att han gjorde det. Och han som säger att man inte ska snusa så gör han det själv. aja
Imorgon är det onsdag och det betyder ledigt säger inte varför.

har ni tänkt på hur många som dör varje dag. Det är faktiskt ganska många. vi är typ 9 miljader människor i världen och typ 1000 dör varje dag eller något och typ massa föds men vet någon om det är mer folk som dör varje dag en folk som föds ?

Jag blir galen på vårat internet det tar typ 100 år för saker att ladda fast det kanske är tur för då orkar man inte sitta vid datan hela tiden. Nu måste jag ta nässpray och sen kolla klart på ghost whisper
Puss och Kram
E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar