4 dec. 2009

dagen och veckan framför mig !

Hej Hej ! :)
Idag var det fredag och det var väldigt chill dag i skolan. Jag hade två So-prov. Det första gick la inte så bra men det andra gick super duper bra :D Musiken gick fort och vi slutatade fort. Blev klar med min bild också det var skönt sen stannade jag och cornelia i skolan för att cornelia skulle göra klart sin bild och när vi var klara och skulle ner till kapprummet var det släckt över allt vi såg igenting men som tur var hade cornelia en ficklampa i väskan som vi kunnde använda och mitt i allat ihopa kom marcus en lärare in och jag lös honom rakt i ögonen han blev lite arg. Sen har jag också kollat på idol och det var så himla synd att Tove åkte ut. Hon och Erik skulle bli i final inte calle jag gillar inte honom.

Jag har teknik prov på måndag som jag ska plugga på imorgon. Några timmar ungefär vill ha typ alla rätt på frågorna och få Mvg fast jag kanske inte har varit så koncentreread på tekniken. Jag har engelska läxa tills på tisdag också och No-prov på torsdag så nästa vecka blir inte lugn. På fredag nästa vecka är det fotbollsnatta och det ska bli kul. ska stå i klacken för 8e = klanus. Hur kan man komma på ett sådant namn? det är helt konstigt. Fast alla har helt konstiga namn. det är typ 22 lag anmällda. Den dagen får också vi våra prov :O det kommer bli nervöst men jag har ju i allafall inte IG i något ämne det är ju bra! säkert inte Mvg i något heller men vi får se. Tänker i allafall inet vissa det för någon om ni tror det.

Imorgon kväll har jag inget att göra ! vill någon hitta på något emd mig ? Nu ska jag kolla ghost whisper och det ska bli kul.

Pusss och Kramm
E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar